Na pewno nie jesteśmy jedyną agencją, z którą rozważasz współpracę (a jeśli tak – dziękujemy za zaufanie). Masz na stole 2 lub 3 oferty i zastanawiasz się, którą wybrać. Tak, cena czyni cuda, ale prawdopodobnie nie jest to jedyne kryterium, które bierzesz pod uwagę. Spróbujemy więc pomóc.

Oto 8 kluczowych informacji o nas i o współpracy z nami.

Dedykowany specjalista

Potrzebujesz kogoś, kto zrozumie Twój biznes i Twoje potrzeby, żeby zaproponować Ci najlepsze rozwiązania w zakresie reklamy internetowej i/lub SEO. Taka osoba nie może zajmować się tylko jedną formą reklamy. Nie wierzymy w wąską specjalizację w tej branży. Dedykowany specjalista, który będzie Cię wspierał, ma doświadczenie w całym spektrum dostępnych rozwiązań. Wspólnie przetestujecie i wybierzecie te, które będą najbardziej skuteczne w Twojej sytuacji.

Bezpośredni kontakt

W przeciwieństwie do wielu innych agencji mamy płaską strukturę organizacyjną. Podczas współpracy z nami nie będziesz skazany na pośrednictwo specjalisty ds. obsługi klienta (account managera), który ma przekazywać Twoje uwagi do specjalisty od Google Ads, drugiego specjalisty od Facebooka itd. Dostajesz bezpośredni kontakt do dedykowanego specjalisty, który ma dokładną wiedzę o prowadzonych dla Ciebie działaniach (w różnych kanałach), ma wieloletnie doświadczenie i zna już Twój biznes.

Stały zespół

Nasz staż to nie tylko lata istnienia firmy. To także osobiste wieloletnie doświadczenie branżowe każdego z członków zespołu: Marcina i Szymona (20 lat), Wioletty (19 lat), Przemka i Dominika (15 lat) czy Agaty (10 lat). To zgrana i stała ekipa. Ale branża reklamowa to także domena młodych, więc stale posiłkujemy się nowymi talentami, jak Martyna (3 lata doświadczenia w SEO) czy Krystyna (2 lata doświadczenia w pracy z AI).

Indywidualne zasady współpracy i raportowania

Nie jest zaskakujące, że przez lata działalności wypracowaliśmy pewne zasady współpracy z Klientami. Jednak, ponieważ nie jesteśmy dużą sformalizowaną organizacją, możemy być elastyczni. Dlatego jesteśmy otwarci na niestandardowe formy współpracy: od outsourcingu pracowników po sztywne wymagania instytucji publicznych. W miarę możliwości staramy się dopasować do procesów zachodzących w Twojej firmie. A nasze raporty mają przede wszystkim odpowiadać Twoim potrzebom informacyjnym. Szukamy więc rozwiązań, które pogodzą nasze dobre praktyki z unikalnością Twojego biznesu. Po prostu chcemy, żebyś czuł(a) się z nami dobrze.

Elastyczna umowa bez długoterminowych zobowiązań

W naszych umowach nie stosujemy żadnych haczyków, mających zatrzymać Klientów, którzy nie chcą z nami dalej współpracować. Nie wymuszamy długoterminowych zobowiązań. Jesteśmy również elastyczni w zakresie innych zapisów umownych. Sprawa jest prosta: chcemy, żebyś czuł(a) się z nami bezpiecznie.

Pełna transparentność

Pieniądze, które nam płacisz nie trafiają tylko do nas. Z Twojego budżetu opłacamy media reklamowe, teksty reklamowe i inne uzgodnione działania. Zazwyczaj mniejsza jego część trafia do nas w postaci kosztów obsługi czy prowizji. Ważne jest dla nas, żebyś dokładnie wiedział(a), za co płacisz, dlatego wyraźnie o tym informujemy. A w przypadku działań na platformach reklamowych pracujemy na stworzonym dla Ciebie indywidualnym koncie reklamowym, do którego Ty również masz dostęp.

Wieloletnie doświadczenie

W tej formie działamy w branży już 16 lat. Przez te lata przerobiliśmy już chyba wszystkie możliwe pozytywne i negatywne scenariusze rozwoju biznesu naszych Klientów. Ponieważ wielu z nich jest z nami niezmiennie od lat, mieliśmy okazję wspierać ich podczas zmian stron internetowych, tworzenia nowych strategii reklamowych czy zmian kadrowych. Z problemem, który dla Ciebie jest nowy prawdopodobnie już się kiedyś zetknęliśmy, więc dzielimy się wiedzą. A jak coś na zaskoczy – z ciekawością i pasją (tak, lubimy naszą pracę) szukamy rozwiązania. Na nas po prostu możesz polegać!