Odpowiadamy na najczęstsze pytania, które słyszymy od zainteresowanych naszymi usługami.

1. Kiedy zobaczę efekty?

To na tyle wymagające pytanie, że zrobiliśmy całą podstronę na ten temat.

2. Na jak długo muszę zawrzeć z Wami umowę?

Nie planujemy zatrzymywać Cię na siłę. To jakość naszej współpracy ma przekonać Cię do pozostania z nami dłużej. Wszystkim naszym klientom oferujemy umowy na czas nieokreślony z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Dotyczy to zarówno obszaru SEM, jak i SEO.

3. Jaki jest minimalny budżet reklamowy?

Minimalny miesięczny budżet reklamowy, który przyjmujemy do obsługi w ramach SEM/PPC to 1000 zł netto plus koszty obsługi.

4. Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w Google?

Usługi SEO wyceniamy indywidualnie, bo realizowany przez nas plan działania zależy od branży, historii domeny, sytuacji na stronie i wielu innych czynników. Proces podwyższania pozycji w Google trwa długo i wymaga konsekwencji w działaniu. Rozumiemy jednak, że już na wstępie potrzebujesz bardziej konkretnej informacji. W przypadku SEO najniższy proponowany przez nas abonament miesięczny to 1750 zł netto.

5. Czy można wprowadzać zmiany w trakcie trwania współpracy?

Oczywiście! Przecież mamy Ci pomagać, a wiadomo, że jedyną pewną rzeczą w biznesie są zmiany (i podatki).

6. Czy muszę mieć profil/stronę na FB/Insta/Tiktoku, żeby reklamować tam moją firmę?

Tak, technicznie jest to konieczne. Każda reklama (tzw. treść sponsorowana) w mediach społecznościowych jest oznaczana nazwą profilu/strony. Jednak nie musi to być profil aktywnie prowadzony. Wystarczy, że podamy w nim podstawowe informacje o firmie i ułatwimy użytkownikom kontakt z Twoim biznesem. Taki profil możemy dla Ciebie stworzyć przed uruchomieniem działań reklamowych. Oczywiście zachęcamy do większej aktywności w kanałach, które wykorzystujemy do reklamy.

7. Ile kosztuje reklama w Google Ads? Ile kosztuje reklama na Facebooku/Instagramie/Tiktoku/YT?

Wszystkie wymienione platformy reklamowe wyceniają emisję reklam w sposób dynamiczny (to aukcja między reklamodawcami). Nie ma więc żadnego konkretnego cennika i żadnej konkretnej ceny za kliknięcie (CPC), tysiąc wyświetleń (CPM), czy akcję (CPA). Ostateczny koszt jednostkowy zależy od rodzaj platformy, sposobu rozliczeń, optymalizacji kampanii, grupy docelowej i wielu innych parametrów. Dlatego ustalamy z Klientami miesięczny budżet reklamowy (nie mniej niż 1000 zł miesięcznie), który jest maksymalnym poziomem wydatków na reklamy. Naszym celem i zadaniem jest zadbać, żeby był wydany w najlepszy możliwy sposób, a koszty jednostkowe były najniższe z możliwych w danej sytuacji.