Na pewno nie jesteśmy jedyną firmą, od której dostałaś/eś ofertę. To zrozumiałe, że chcesz dokonać najlepszego wyboru.
Dla każdego ważne jest jednak coś innego. Przygotowaliśmy więc kilka podstron, które – mamy nadzieję – pomogą Ci podjąć decyzję.
- Zobacz, kto nam już zaufał i jakie marki mamy w portfolio. To bardzo różne przedsiębiorstwa: od małych i średnich biznesów, przez duże firmy krajowe i międzynarodowe, aż po uniwersytety i instytucje publiczne.
- Przeczytaj, co nas wyróżnia. W naszym subiektywnym przekonaniu, ale popartym rozmowami z klientami, którzy przychodzą do nas po lepszych i gorszych doświadczeniach z innymi agencjami.
- A jeżeli ważne są dla Ciebie techniczne aspekty współpracy, sprawdź, jak raportujemy nasze działania oraz przeczytaj, dlaczego opieramy swoje działania na danych i jak wspieramy się Sztuczną Inteligencją.
- Nasi specjaliści uczestniczą w programie certyfikacji Google i regularnie zdają egzaminy, które potwierdzają ich kompetencje i zmuszają do aktualizowania wiedzy.