AI Augmented SEM/SEO

Oto, co robimy na co dzień: AI Augmented & Data Informed Campaign (or Website) Optimization. Dziwne i skomplikowane? Pewnie tak, ale już wyjaśniamy.

W ostatnich miesiącach (latach) wszyscy mówią o AI. My też. Wiele osób nas pyta: a wykorzystujecie AI? Tak, wykorzystujemy. Jedni są zadowoleni, bo być może to daje przewagę nad konkurencją. Inni boją się, że oznacza to automatyzację prowadzącą do absurdalnych rezultatów. Dla nas AI (w różnej formie) to jednak narzędzia, które pozwalają nam lepiej wykonywać pracę.

W branży reklamy internetowej i pozycjonowania od lat liczą się tak naprawdę 3 rzeczy:

  • wykorzystanie najnowszych technologii,
  • zdobycie i analiza odpowiednich danych,
  • umiejętności, wiedza i doświadczenie specjalistów.

I nic się w tym względzie nie zmieniło.

Kampanie reklamowe naszych klientów lub pozycjonowanie ich stron internetowych prowadzą ludzie (human optimization), którzy wyciągają wnioski z dostępnych danych (data informed decision making), a podczas pracy wspierają się narzędziami AI (AI augumented). Efekt? Lepsze decyzje optymalizacyjne, lepsze treści reklamowe, większa wartość dostarczana klientom.