Prowadzisz dział promocji szkoły wyższej (lub innej placówki edukacyjnej) i potrzebujesz wsparcia? Nie masz wystarczająco dużo ludzi? Masz budżet z grantu i chcesz go jak najlepiej spożytkować? Pomożemy. Nie tylko w czasie rekrutacji.
Oferujemy wsparcie m.in. w następujących obszarach:
- prowadzenie i optymalizacja kampanii rekrutacyjnych w wyszukiwarce Google, w Youtube, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tiktok), w komunikatorach internetowych (Messanger, Whatsapp), aplikacjach (np. jakdojade.pl) i innych mediach wykorzystywanych przez osoby z grupy docelowej,
- zagraniczne kampanie reklamowe,
- audyt i wdrożenie analityki w celu monitorowania procesu rekrutacyjnego (w tym monitorowanie konwersji w formularzach rekrutacyjnych typu IRK),
- wdrożenia narzędzi Consent Management (zgody na wykorzystanie ciasteczek) zgodnych z RODO/GDPR,
- audyt SEO strony internetowej,
- audyt bezpieczeństwa kont w mediach społecznościowych należących do organizacji/instytucji,
- przebudowa i redakcja tekstów na stronie internetowej w modelu TAYA/IAYA z wykorzystaniem narzędzi AI.
Jako agencja reklamy internetowej mamy długoletnie doświadczenie w obsłudze klientów sektora edukacyjnego. W kampaniach rekrutacyjnych i wizerunkowych wspieramy lub wspieraliśmy: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Opolski, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Politechnikę Rzeszowską, Politechnikę Koszalińską, Politechnikę Lubelską, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie (kiedyś: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego), Karkonoską Akademię Nauk Stosowanych (kiedyś: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa), Fundację Rozwoju Systemu Edukacji, Instytut Badań Edukacyjnych, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz jedno z największych na świecie wydawnictw naukowych Elsevier.